Augusti

Jaa vad har hänt på senaste då? Hela denna veckan har jeppes tjej från Norge, Ida varit här så har fullt med jeppe på hans match i norrköpring och kanalplan för att hålla henne sällskap... Varit och shoppat en hel del med mamma! :)
Körde bil ner till Norrköping i 140! När jag körde om alla långtradare/bussar/släp och jag vet inte vad och det var riktigt roligt :) I Fredags träffa ja Cam, satt hemma hos henne och pratade och såg lite film, norbit.
I lördags firade vi Laurah som fyllde 20...Först på nivå och därefter Berns. I Söndags så var jag med Kristoffer och Majkel och såg på bio, Public enimies tror jag den hette och ... jaa har väl sätt bättre men helt okej var den väl.

Idag köpte jag en till klänning, lika som jag köpte i lördags fast den rosa och gud jag är helt såld på den och den blåa! Mina favoritklänningar för tillfället!

Vad händer idag .. Jobb till 17, som vanligt sen så ska mamma och jag sola eventuellt och gå en promenad :)

I veckan MÅSTE jag plugga körkortsteori, i värsta fall blir det i helgen =)

22 dagar till Alanya :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0