Hemma från Skåneland

Kom hem igår kväll efter en helg nere i Skåne, Ängelholm. Ja, vad kan man säga om helgen...
Skulle åka ner till en kompis, kom dit sent på fredag kvällen så inte så mycket som hände då utan somna nästan på direkten. Vaknade rätt tidigt på lördagen för att vi skulle in till Värla shopping C och Helsingborg. Köpte lite fina underkläder,smink och ett par örhängen. So far is all good. Stannade förbi Systembolaget och köpte lite alkoläsk inför kvällen då det skulle vara "by fest". Åt på kina restaurang, gud så god maten var där! :D Riktigt riktigt gott:)
Därefter hem, spelade lite kort och drack smirnoff. Sen blev det buss ut till Grisle? Något ställe jag inte kommer ihåg namnet på.... Men iallafall, kvällen började trevligt och många var väldigt trevliga där. Framförallt en tjej som kom fram och prata, efter ett tag så säger hon" Gud så snygg du är! Vet du vem du är lik? Kendra i Playboy mansion" Hehe, det var lite kul. En riktigt söt tjej var det iallafall! Sedan träffa jag massa annat roligt folk också, enda negativa med kvällen var att kompisen blev sur för han inte tyckte jag ägna så mycket tid till han där, men jaja var där för att ha kul, vilket jag hade :)
Lite jobbigt när ...som han uttryckte det " Du är mega social och utåtriktad, vilket inte jag är"... Men jag kände ingen och han kände de flesta... Varför då inte bara snacka med någon av alla andra som man kände där? Nåja, nog pratat om det.
Träffade en som hette Gustaf, lite brattig sak med snygg klädstil och väldigt väldigt trevlig. Som jag umgicks med lite dagen efter innan jag skulle hem :) Roligt att lära känna dig!

Sitter på jobbet nu, kollar lite resor till Alanya... Måste bara ta modet att våga fråga chefen om semester (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0