Hemma från Alanya

Då har man kommit hem efter 2 veckor i Alanya och jag saknar redan stället, så fort man landade i regnet här i Sthlm så ville jag tillbaka...Men det ska jag om 5...max 6 veckor :)

Vad har hänt där borta då; Solat, badat, festat etc :) Blev inte så mycket shopping dock, men sakerna man köper där brukar ju endå gå sönder väldigt snabbt. Hållbarheten är inte den bästa på deras grejjer.
Lärt känna massa nytt folk från Casablanca/Robin Hoood/Latino club och Carisma, underbara människor allihopa:)
Vi åkte båt, som vi alltid gör, vi var på Aqua park med familjen samt Erdogan och Anna och hennes pojkvän som jag inte kommer ihåg namnet på :) Festade nätterna långa, ute och sola och bada tidigt på morgonen.

Nej ta mig tillbaka tack :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0