Depp depp depp

Jag ska börja använda bloggen mer flitigt tror jag och anävnda mer bilder, trodde jag gjorde de men när jag kollade igenom så var de ju inte så färgglatt inte :O
Jobbar idag, till 17 som de flesta dagarna och därefter ska ja träna.
MÅSTE ta tag i körkortsteorin också, förstår inte att de ska vara så svårt att ta sig an de...

Annars händer ingenting, så sjukt tråkigt... Inget att se fram emot och det är kallt o kyligt...
Varit väldigt negativ på sistonde för allt känns så tråkigt...Gillar inte hösten, inte de minsta!
Antigen sommar eller vinter ska de vara... Julafton/Nyårsafton mellandagarna tycker jag om, och dagarna precis innan jul sen så kan de få bli sommar så man kan ha sommarklänningarna igen och sola/bada.

Om man bara kunde planera in något roligt, något att längta efter?
Nu känns det bara som dagarna går, och veckorna går jätte fort p.g.a jobbet men vad händer? - Ingenting!

Snacka om slöseri på livet...

 


   Åhh ta mig dit, jaa tack!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0