Nybliven brunett

Det går inte bra med att ha ett aktivit bloggande :/
Förra lördagen vågade jag efter ett velande på cirka 2 ÅR :O färga mitt hår brunt, och resultatet blev väldigt lyckat, så är jätte glad att jag vågade! Lilla lillebror gjorde samma sak, blev jätte fint de med förutom att han hamna på akuten. Så har varit på sjukhuset och besökt han hela veckan. Idag ska han iallafall få komma hem!!
Imorgon är det löningsfredag, äntligen! Känns som man haft minus på kontot hur länge som helst. Behöver köpa ett par nya stövlar, gärna lite högre. Sedan hitta ja en jätte söt päls bolero likande som jag skulle vilja ha tror jag, om den sitter snyggt på dvs. En vit päls skulle också sitta fint till mitt bruna hår samt en vit mössa och lite nytt smink. Det blir en del som skall handlas iaf =)

I Helgen ska jag kolla på lillebrorsans final i pojkallsvenskan mot Helsingborg, som dom såklart vinner....Hoppas jag iallafall! Sedan så måste jag plugga körkortsteorin, vilket inte låter lockande alls i mina öron. Träna ska jag också hinna med =)

Bjuder på lite bilder på mitt nya hår:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0