min nya kärlek, min rosa laptop

Måste lära mig att uppdatera oftare. Inte så mycket har väl hänt sedan senast men jag har iallafall köpt en ny dator, en rosa vaio och jag tror nästan jag blivit kär i den:) Den är så fin!
En annan rolig sak som hänt är att jag blivit erbjuden ett jobb, som är världens chans att slå igenom. Både i tv och runt i Sverige. Ser verkligen fram emot att se hur det blir med den saken. Det låter verkligen intressant måste jag få säga! Men vet inte om jag ska gå in på mer detaljer nu, kan ta det vid ett senare tillfälle...

Lekte lite med min nya dator, så tog lite bilder. Finns MASSA olika funktioner man kan göra med den :D

Måste fixa allt till denna nu, med alla bilder, musik och alla instrallationer... Något annat jag måste hinna är att plugga körkortsteorin, de är det ENDA jag har kvar...Köra är jag rätt duktig på nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0