Torsdag 27 maj

Idag hade jag en underbar dag, känner mig så lyckligt lottad så de finns inte. Det är inte något jag bara säger utan De är jag verkligen. Allt verkar gå min väg och dessutom har jag Världens...om inte universiums Bästa familj!

Började dagen med att cykla med jeppe till Björnboda för att hämta ut ett paket från nelly, sen hem och åt frukost sen åkte vi dit igen för att vi skulle hämta ut ett paket från Stayhard åt han. När jag väl kom hem så hade en klänning från nelly kommit med posten också:)
Mamma jag och bror fixade oss för att åka till stan och shoppa.
Köpte bland annat min nya kära ägodel, Louis Vuitton väska!=) Sedan förbi Åhlens City för o få en referens av just en speciell som jobba där:) För att sedan bege mig till jobbet...Så nu sitter jag här, uttråkad på jobbet och har cirka 5 timmar kvar innan jag får gå hem. Bara imorgon kvar sen Äntligen helg. Denna vecka har varit jobbig, jag gillar inte att jobba kvällspass:(

Nästa vecka jobbar man helg, inte mycket tur på jobbet inte men utöver de så:)!

På måndag ska jag på intervju med makeuputbildningens chef :)
Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0