Valborg och 1maj

I fredags, valborg så jobbade jag till 18 och med tanke på att jag visste att jag skulle jobba 10h pass både lördag och söndag så kände jag inte för att gå ut så de blev årets första grillning hemma med familjen och filmtittande med jeppe och hans kompis. Mysigt! I lördags var det jobb från 8-18 för att sedan hem och fixa sig för att åka till Tobbe som var på besök i Sthlm under helgen med hans tjej och ett par till. Vi förade lite i en lgh och begav oss sedan ut på en "chillkväll" på Chapplins där kompisen jobbar. Drinkar, kareoke och trevligt sällskap gjorde kvällen. Kul att få lära känna bästisens tjej, hon verkar verkligen vara en tjej som passar dig hjärtat!:)
Men att sova 2 h för att sedan åka och jobba igen är inget att rekomdera! Tror aldrig jag varit så trött som jag varit idag, ska sova direkt efter de här. Men allt som allt, helgen var mysig och nu är de en ny vecka med

Bjuder på några bilder från kvällen, dock inte jag som använde kameran flitigast så lär väl få bilderna sen....


Klara, Jag                                                           Klara, Tobbe, Sakina, Johan, Jag


DJURGÅRDEN VANN DERBYT IDAG! :D Så rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0